نمونه سازی سریع قطعات یدکی کمیاب

نمونه سازی سریع قطعات یدکی کمیاب

ساخت قطعات پلاستیکی و نمونه سازی سریع قطعات یدکی 

گاهی ممکن است یک دستگاه با کاربرد صنعتی و یا یک وسیله ی خانگی در اثر مستعمل و یا شکسته شدن بعضی از قطعات آن مانند چرخدنده ، قاب و بدنه ، کلید ، پنل ، چرخ ها و سایر موارد مشابه  به خاطر در دسترس نبودن قطعات یدکی آن، از رده خارج گردد.

نمونه سازی سریع قطعات پلاستیکی

در عین حال تعمیرکاران نیز احتمالا پیگیر تامین این قطعات یدکی نایاب می باشند، ولی امکان دسترسی و یافتن قطعات آن دستگاه خاص میسر نمی شود. از طرفی به علت هزینه بالای قالبسازی و یا تولید در تیراژ محدود ، تکسازی  و نمونه سازی سریع قطعات یدکی مربوطه نیز به آسانی امکان پذیر نمی باشد.

فروشندگان قطعات یدکی پلاستیکی و تعمیر کاران نیز در بسیاری از اوقات با درخواست و تقاضای قطعات یدکی کمیاب در بازار مواجه هستند که باز بعلت درخواست محدود و هزینه بالای قالبسازی ، از آن صرف نظر می نمایند.

نمونه سازی سریع قطعات یدکی کمیاب

در اینجاست که تکنولوژی طراحی محصول و ساخت به وسیله پرینترهای سه بعدی به کمک آمده تا ساخت قطعات صنعتی در تعداد محدود و نمونه سازی سریع قطعات ،حتی یک عدد قطعه یدکی نایاب را بر عهده بگیرد. در این روش ساخت قطعات پلاستیکی با تکنولوژی پرینت سه بعدی و تکسازی قطعه یدکی کمیاب به خوبی و سرعت قابل انجام است ضمن اینکه نیازی به صرف هزینه های گزاف نمی باشد.

نمونه سازی سریع قطعات صنعتی

مراحل نمونه سازی سریع قطعات یدکی به این صورت است که ابتدا از روی قطعه معیوب موجود ، الگو برداری و اندازه گیری یا اسکن سه بعدی انجام می شود و یک مدل سه بعدی از طرح مربوطه در کامپیوتر ساخته می شود. سپس نمونه سازی سریع با پرینترهای سه بعدی و با متریال خاص کاربرد آن قطعه انجام می شود و پس از بررسی نهایی و عملکرد صحیح آن قطعه مونتاژ می شود.

کارگاه هنر و صنعت استاداحمد با دارا بودن تجربه در خدمات طراحی صنعتی و مهندسی معکوس ،و در اختیار داشتن پرینترهای سه بعدی صنعتی ،آمادگی دارد نمونه سازی سریع قطعات یدکی نایاب و کمیاب و ساخت قطعات صنعتی را به نحو مطلوب به انجام برساند.

لطفا برای خدمات پرینت سه بعدی و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

لطفاً به این نوشته امتیاز دهید
total 46 average 3.4