خدمات طراحی صنعتی و محصول | مدل سازی سه بعدی قطعات صنعتی

گامی به سوی تحول در هنر و صنعت :

طراحی صنعتی به ایده ها واقعیت می بخشد

خدمات-طراحی-صنعتی-و-محصول

خدمات-طراحی-صنعتی

طراحی صنعتی ،مرزهای بی پایانی دارد. خدمات طراحی صنعتی و مدل سازی سه بعدی ،مجموعه ای از علوم مرتبط با فناوری روز و هنرهای بصری را شامل می شود و یک پروسه چند بعدی است که در تعامل و همکاری با دیگر تخصص ها شکل می گیرد .

مراحل انجام طراحی صنعتی و خدمات طراحی محصول ،معمولا شامل ایده پردازی اولیه ،اتد و اسکیس، مدل سازی سه بعدی محصول و سپس ساخت نمونه با پرینتر سه بعدی ،بررسی فیزیکی قطعه و رفع ایرادات می باشد که در نهایت پس از تایید کارفرما برای تولید انبوه به قالبسازان ارجاع داده می شود.

در خدمات طراحی سه بعدی ،معمولا آگاهی هر چه بیشتر یک طراح صنعتی از علومی مانند فیزیک، مکانیک و قواعد مهندسی، مواد و ساخت و تولید، ارگونومی، زیبایی شناسی و هنر در کنار خلاقیت و علاقه، تجربه و مهارت کاری ،از اصول موفقیت در انجام طراحی صنعتی بشمار می رود.

خدمات طراحی صنعتی و مدل سازی سه بعدی ،گرایش‌های متعددی دارد که بعضی آنها عبارتند از :
> طراحی محصول : مدلسازی سه بعدی لوازم خانگی ،مبلمان اداری و خانگی ،طراحی قطعات صنعتی ،وسایل صوتی و تصویری ،ماشین‌های اداری ،نوشت‌افزار ،اسباب بازی ،وسایل زینتی و غیره.

> طراحی دکوراسیون :‌ شامل دکوراسیون خانگی، اداری، تجاری و غیره.

> طراحی محیطی : فضا، مبلمان و چیدمان شهری و کلیه فضاهای زیر مجموعه آن نظیر پارکها، نمایشگاهها، مراکز خرید، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی و کلیه محیطهای عمومی، تاسیسات ترافیکی و نظایر آن.

> طراحی خودرو : طراحی بدنه و نمای داخلی خودرو.

> طراحی بسته‌بندی : بسته بندی کالا و محصولات مختلف.

> طراحی اصلاحی : اصلاح خصوصیات عملکردی یا فرمی یک محصول به منظور بهبود کارایی .

خدمات-طراحی-صنعتی-و-مشاوره

نقشه-طراحی-محصول

برای آنکه یک طرح صنعتی مورد قبول عامه باشد، در عین کارآیی ؛بایستی خوشایند هم به نظر برسد. این بدان معناست که موضوع از لحاظ زیبایی شناسی بررسی می شود و سپس از لحاظ خصوصیات فنی مورد ارزیابی قرار می گیرد . طراحی صنعتی باعث جذابیت و کاربردی شدن  کالا می شود و لذا ارزش تجاری و بازارپسندی کالا را افزایش می دهد.

ما ضمن ارایه خدمات پرینت سه بعدی و مشاوره پرینت سه بعدی ،آماده دریافت سفارش طراحی سه بعدی ،مشاوره طراحی صنعتی، مدل سازی سه بعدی و انجام پروژه های طراحی صنعتی ،در خدمت کارآفرینان و صنعتگران فرهیخته هستیم.

لطفاً به این نوشته امتیاز دهید
total 124 average 3.7