پرینتر سه بعدی ایده های شما را می سازد

 

ساخت ایده ها با پرینتر سه بعدی ،

ساخت ایده ها

ساخت ایده ها با پرینتر سه بعدی 

 تمامی محصولات و کالاهایی که بطور مداوم درجهت کمک به انسان ها برای زندگی بهتر،ابداع و تولید شده اند،در ابتدا صرفا ایده هایی ذهنی بوده اند که به مرور توسط افراد مختلف وارد مرحله عمل شده و به تولید انبوه رسیده اند تا پاسخگوی جوامع امروزی باشند.

گسترش تکنولوژی مرتبط در ساخت ایده ها با پرینتر سه بعدی ،شامل انواع آنها، این امکان را در صنایع مختلف برای تولید کنندگان محصولات تجاری فراهم آورده که بتوانند نمونه ای از محصولات خود را در مراحل مختلف طراحی محصول، تست و بررسی نموده تا قبل از تولید انبوه، در اندازه های مورد نظر نمونه سازی نمایند. لذا می توان گفت که استفاده از پرینتر سه بعدی ،آرزوی دیرینه ایده پردازان ،طراحان و تولیدکنندگان را برآورده کرده و باعث شده تا پروسه نمونه سازی و مدلسازی سه بعدی ،در عین کاهش هزینه ها ،سرعت، دقت و کیفیت مطلوبی داشته باشد و محصولات و کالاهای مصرفی و تجاری متنوعی تولید و به بازارعرضه شود.

ساخت نمونه هایی با دقت بالا، یکی از مزایای پرینتر سه بعدی می باشد. مثلا در چاپگرهای صنعتی با تکنولوژی FDM دقت ضخامت لایه ها حتی تا 50 میکرون هم قابل انجام است. همچنین تعیین پارامترهای مختلف برای نمونه های متفاوت، در جهت بهینه سازی هزینه پرینت سه بعدی ،متناسب نیاز و کاربرد آنها قابل تنظیم و سفارشی سازی است که طراحان و تولید کنندگان در صنایع مختلف می توانند بسته به نیاز خود، دقت و رزولوشن و سایر پارامترهای نمونه های قابل ساخت را تنظیم نمایند. مدل های ساخته شده با این روش، بیشترین شباهت را به طرح مورد نظر خواهند داشت.

توجه به این نکته ضروریست که برای انجام سفارش پرینت سه بعدی ،ابتدا نیاز به طراحی محصول و ساخت فایل سه بعدی از ایده یا قطعه مورد نظر می باشد.  کارگاه هنر و صنعت استاد ،آماده ارایه مشاوره رایگان به ایده پردازان و کارآفرینان محترم می باشد.لطفا با ما تماس بگیرید.

مراجعه به خدمات پرینت سه بعدی

نمونه تصاویر پرینت سه بعدی

لطفاً به این نوشته امتیاز دهید
total 43 average 3.6