ساخت ماکت معماری دانشجویی با پرینترهای سه بعدی

ساخت ماکت معماری دانشجویی با پرینترهای سه بعدی

چگونه پرینترهای سه بعدی با تکنولوژی FDM در ساخت ماکت معماری دانشجویی به ما کمک می کنند

امروزه انواع متنوعی از پرینترهای سه بعدی با تکنولوژی FDM وجود دارند که قادرند در ساخت انواع ماکت معماری به طراحان و دانشجویان این رشته کمک شایانی نمایند.

ماکت های معماری در ابعاد و مقیاس های مختلفی، متناسب با کاربردشان ساخته می شوند. انواع ماکت معماری ، ماکت صنعتی ، ماکت تبلیغاتی ، ماکت دانشجویی ، ماکت مطالعاتی ، ماکت معماری دانشجویی ، ماکت داخلی و ماکت خارجی، همگی ابزاری مناسب جهت نمایش و ارایه یا جلب نظر سرمایه گذاران و تسهیل در امور بازاریابی و فروش می باشند. بنابراین انواع ماکت ها برای درک سه بعدی یک طرح که توسط مهندسین معمار، طراحان داخلی و سازندگان غرفه های نمایشگاهی و یا طراحان صنعتی ساخته می شوند، کاربرد خواهند داشت.

ماکت معماری دانشجویی

در حال حاضر و با گسترش خدمات پرینت سه بعدی ، ماکت سازی با پرینترهای سه بعدی ،سریعترین راه انتقال بصری یک پروژه به مخاطبان به شمار می رود.

طراحان صنعتی ، توسعه دهندگان محصولات ، صنعتگران ، مهندسین معماری و دانشجویان عزیز می توانند فایل های خود را در مقیاس مورد نظر برایمان ارسال کنند و در مدت زمانی مناسب با صرف هزینه ای معقول ، پرینت سه بعدی قطعات صنعتی و یا ماکت معماری دانشجویی خود را دریافت نمایند.

لطفا جهت مشاوره رایگان و سفارش آنلاین‌‌‍ برای ساخت ماکت با پرینترهای سه بعدی ،با ما تماس بگیرید.

بازگشت به صفحه اصلی

لطفاً به این نوشته امتیاز دهید
total 113 average 3.3