پرینت سه بعدی ساختمان هم می سازد

پرینت سه بعدی ساختمان هم می سازد

یک آرشیتکت آمریکایی اقدام به پرینت سه بعدی ساختمان یک قلعه نمود

آیا تاکنون داخل یک قلعه که کاملا از جنس بتن ساخته شده، بوده اید؟ یک آرشیتکت اهل مینسوتا در کمتر از 5 ماه اقدام به پرینت سه بعدی ساختمان یک قلعه نموده که به آن افتخار می کند و قصد دارد با خانه هایی که به این روش ساخته می شوند تحولی ایجاد نماید.

ایجاد یک قلعه با پرینت سه بعدی ساختمان

مشخص نیست که این معمار از چه دستگاهی برای پرینت سه بعدی ساختمان این قلعه استفاده کرده اما هر روشی که به کار بسته است توانایی این را داشته که لایه هایی بتنی با ضخامت یک سانتیمتر را شکل دهد، تا همانند آجرهای پهن بر روی یکدیگر قرار بگیرند.

البته این آرشیتکت فقط بخاطر بیکاری و تفریح! چنین بنایی را سر هم نکرده بلکه می خواهد طرز تفکر متفاوتی ایجاد کند و معماری را فراتر از روی هم گذشتن بلوک های بتنی جلوه دهد. ایشان می گوید: وقتی شروع کردم، مردم کم کم به پیشرفت این پروژه اعتقاد پیدا کردند.

قلعه ی این معمار عظمتی آنچنان ندارد، خصوصا وقتی که در مقابسه با درختان اطراف آن قرار می گیرد، اما به اندازه ای هست که بتوان در درون آن ایستاد و یا کمی راه رفت. این معمار آمریکایی برای پروژه بعدی چالشی به بزرگی ساخت “یک خانه واقعی” را برگزیده است، باید صبر کرد و دید که می تواند در این راه موفق باشد یا خیر.

تصاویر بیشتر از این قلعه کوچک را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

تصویر بیشتر از پرینت سه بعدی ساختمان

ساخت قلعه بتنی با پرینت سه بعدی ساختمان

قلعه ساخته شده با پرینت سه بعدی ساختمان

تصویر قلعه با پرینت سه بعدی ساختمان

منبع: دیجیاتو

بازگشت به صفحه اصلی

وبلاگ پرینت سه بعدی استاداحمد

لطفاً به این نوشته امتیاز دهید
total 3 average 3.7